matand Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag kan bara inte få alla spindlar House of Skulkula vid träsket. Jag får bara ihop 27. DEt är tyst i alla rum jag varit i utom det första rumet. Kan man vända på rumet? Eller hur planterar man bönorna i dom stälerna som finns på vägen??? :blink: Svara fort helst... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 det går inte plantera i väggen. däremot kan du släppa in skalbaggar i dom så kommer spindlarna ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 mmm...det är nog skalbaggar du ska släppa in i hålet så det kommer ut en Golden skulltula.. men jag är inte säker opå om det Bara finns 3 st i väggarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 jag förstår inte vart du menar?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 det finns ju små hål där man kan plantera bönor...häler man däremot in skalbagar där så kommer det hfram en golden skulltula Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg