murphmaster Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Hej. Jag har tankat hem ett xbox spel och vill få över det på min XBOX, Hur gör jag? Säg inte åt mej o bränna det för min brännare har pajjat ;( :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Först och främst måste du ha ett chip som har support så att du kan koppla ihop xboxet med datorn sen för du bara över det till ditt xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 har du niro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Säg vilket chip du har först -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 §3.7. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg