Pefsin Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Är 180:- billigt för Medal of honor: Airborne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 jaaaa vädigt billigt! kostar i vanliga fal runt 499.649kr fast cod3 och cod2 är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Låt bli skiten bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Låt bli skiten bara.vadå då? är det inte roligt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Nej, dessutom klarar du ut det på en dag. Med kass multiplayer är det inte värt att betala för ett sådant spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Predator Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 ?? klara ut det på en dag ??? LOL tog mig 3 veckor att klara det utan fusk och 3 dagar att klara det med fusk ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 ?? klara ut det på en dag ??? LOL tog mig 3 veckor att klara det utan fusk och 3 dagar att klara det med fusk ;)Inte konstigt för att du är blåst i huvudet. lawl(jag bara måste). @Trådskapare Airborne suger, du klarar ut det snabbt som f*n, jag klarade det på ca. 12-13 timmar. Köp Call of Duty 4 istället, mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 COD 4 skit bra spel :D Medal of honor är också bra gillade det iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 ?? klara ut det på en dag ??? LOL tog mig 3 veckor att klara det utan fusk och 3 dagar att klara det med fusk ;)Inte konstigt för att du är blåst i huvudet. lawl(jag bara måste). @Trådskapare Airborne suger, du klarar ut det snabbt som f*n, jag klarade det på ca. 12-13 timmar. Köp Call of Duty 4 istället, mycket bättre. Om du klarade ut det på ungefär 12h tar du nog det ganska lugnt också. Det sämsta är ju att när man väl klarat ut det finns det inget att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 (redigerat) Jag rushade inte direkt, lekte runt like med alla mål, men det är både tråkigt och lätt. Som sagt kan man inte göra ett skit efter att man väl spelat klart skiten. Man kan köra Arcade Mode på Call of Duty (4), dock är det samma banor, men roligare. Ett av skälen du borde satsa på Call of Duty 4 istället för Ariborne. Redigerat 14 November 2007 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Köp Airborne! Det är skit kul!(6 banor...ENORMA banor...) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 180 är ju skit billigt för ett sånt bra spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.