tussulago_Flikk Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Hej! Har snurrat runt överallt me jag kan inte hitta korset... behöver detför att komma vidare i ett slott jag håller på med... Var finns det??? snälla hjälp mig!! tack för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Fel forum, flyttar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tussulago_Flikk Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 (redigerat) Fel forum, flyttar...jahaja Redigerat 10 November 2007 av tussulago_Flikk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Korset finns i det sjätte palatstet, Hidden Palace. För att komma in i Hidden Palace så måste du ha flöjten och gå till syd-östra delan av världen. Där finns det en öken, och mitt i öknen så är det tre berg. Stå mitt mellan dessa och tryck B (för att spela flöjten) så kommer palatset fram. Gå igenom palatset så hittar du korset till slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tussulago_Flikk Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Korset finns i det sjätte palatstet, Hidden Palace. För att komma in i Hidden Palace så måste du ha flöjten och gå till syd-östra delan av världen. Där finns det en öken, och mitt i öknen så är det tre berg. Stå mitt mellan dessa och tryck B (för att spela flöjten) så kommer palatset fram. Gå igenom palatset så hittar du korset till slut.tack för svaret.... har lite problem med att hitta korset i palatset... min magi tar slut helatiden... något tips om hur man får mer magi/så det drar mindre magi att va fe t.ex.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 När man uppgraderar magic så tar ju alla spells mindre magi, så döda fiender för att gå upp level och satsa på magic. Det finns ju även gömda magic containers som gör att man får mer magi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg