Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Korset finns i det sjätte palatstet, Hidden Palace. För att komma in i Hidden Palace så måste du ha flöjten och gå till syd-östra delan av världen. Där finns det en öken, och mitt i öknen så är det tre berg. Stå mitt mellan dessa och tryck B (för att spela flöjten) så kommer palatset fram. Gå igenom palatset så hittar du korset till slut.

Skrivet

Korset finns i det sjätte palatstet, Hidden Palace. För att komma in i Hidden Palace så måste du ha flöjten och gå till syd-östra delan av världen. Där finns det en öken, och mitt i öknen så är det tre berg. Stå mitt mellan dessa och tryck B (för att spela flöjten) så kommer palatset fram. Gå igenom palatset så hittar du korset till slut.

tack för svaret....

har lite problem med att hitta korset i palatset... min magi tar slut helatiden... något tips om hur man får mer magi/så det drar mindre magi att va fe t.ex.?

Skrivet

När man uppgraderar magic så tar ju alla spells mindre magi, så döda fiender för att gå upp level och satsa på magic. Det finns ju även gömda magic containers som gör att man får mer magi.

• Skapa ny...