Prilan Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Hallå jag har nu ett wow account spelat lite deta ingår: Spel tid Gnome mage L:10 Night elf rough:L10 turren warrior: L 29 Fint gear på alla utom rougen XD hehe. Intresserad av byta maila isf va du har osv lvl och sånt:D eller skirv hääär!! NEDAN XD hehe :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag har: lvl 44 på stormreaver lvl 32 på neptulon Skulle kunna byta tror jag... får se, hur mycket g har du på dem? PS. Det stavar Rogue inte rough för det är en slags sten typ. Och Tauren inte Turren... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 luktar lite scam när man inte kan stava till tauren eller rogue, och förresten vem f*n byter en lvl 29?:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 luktar lite scam när man inte kan stava till tauren eller rogue, och förresten vem f*n byter en lvl 29?:SJag vill ha en warrior runt lvl 30... hoppas han bara har dålig gramatik, och inte scammar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 jag har: LV: 63 undead/forsaken mage LV: 59 tauren shaman och LV: 46 Blood elf warlock ÄLSKAR WoW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Haha vem tror du på allvar kommer byta ett account med max level 29 på -_- Jag har en: Level 64 Nelf hunter Level 59 Belf paladin Level 46 Nelf rogue Redigerat 11 November 2007 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 men jag vill ha någon runt lv typ 50 och det har inte du :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Haha vem tror du på allvar kommer byta ett account med max level 29 på -_- Jag har en: Level 64 Nelf hunter Level 59 Belf paladin Level 46 Nelf rogue Jag, sluta spamma nu... Vill du byta mot mig eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 ska faktiskt spela lite WoW nu:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Haha vem tror du på allvar kommer byta ett account med max level 29 på -_- Jag har en: Level 64 Nelf hunter Level 59 Belf paladin Level 46 Nelf rogue Jag, sluta spamma nu... Vill du byta mot mig eller? Nej det vill jag inte såvida du inte har gubbar över level 50 Redigerat 11 November 2007 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Haha vem tror du på allvar kommer byta ett account med max level 29 på -_- Jag har en: Level 64 Nelf hunter Level 59 Belf paladin Level 46 Nelf rogue Jag, sluta spamma nu... Vill du byta mot mig eller? Nej det vill jag inte såvida du inte har gubbar över level 50 Menade den andra killen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prilan Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Hallå jag scammar inte ni som ÄR intresserad adda min msn prillan1994@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg