Gäst XPLOSIV Skrivet 11 November 2007 Rapport Skrivet 11 November 2007 Tjabba eftersom datorn behövdes ominstalleras för typ 1 vecka har jag installerat wow igen igår... Funkade som vanligt när jag loggade in och så. Sen loggade jag in på min Tauren Druid som var i WSG innan datorn dog. Eftersom WSG var ofc slut så kom jag till thunderbluff och skulle gå till "bearform" då hängde sig datorn.. jag startade om datorn efter som ctrl+alt+delete och sånt inte funkade,och då loggade jag in..och då var ja i typ 100% blått ställe och alla lagggickrunt och jag såg typ WSG en bit bortifrån mig. Och då tänkte jag , det är väl bara att logga in och ut. Fast jag gjorde alt+F4 eftersom man inte kan logga ut när man "springer" och jag loggade in igen. när jag skulle logga in på min char (enter world) laddade den och allt , men sen crashade wow utan WoWerror.exe...då gjorde jag en ny char..samma fel...sen så skulle jag starta wow men den ville inte änns starta... Jag har provat att ominstallera och allt men inget funkar. Och i min error mapp får jag hela tiden en fil som heter exception-failed Exception handler died Original exception: Hur fixar jag felet??
Apex Skrivet 11 November 2007 Rapport Skrivet 11 November 2007 Har tyvärr igen anning men jag föreslår att du frågat efter hjälp här http://forums.wow-europe.com/board.html;js...11079&sid=1
Gäst XPLOSIV Skrivet 11 November 2007 Rapport Skrivet 11 November 2007 Felet var visst att min dator varsönder äten av W32.Parasit... men jag gjorde repair efter nod32 rensat alla 10000 infekterade .exe filer. nu funkar det
Rekommendera inlägg