Antvari195 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 man fyller tomten med träd(granar tror jag) dom kommer även om du har en bebis eller småbarns sim :student: Jag fyllde en tomt med vanliga cypresser och det har kommit typ 20-30 vargar (dock har ingen bitit mej än) men det behöver nog inte vara ngn speciell sorts träd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 De är super enkelt. Man behöver faktiskt bara fylla den med träd, ogräs och så kan man skaffa ett spädbarn eller småbarn. Det lockar till sig vargar. Man behöver inte bli bästa vän med den och man måste ge den en chans att bita. Om man ex bara klappar den hela tiden får den igen shans att bita. Det brukar för det mesta vara den svarta vargen med gula lysande ögon som biter. Om man adopterar en varg biter den en inte, den blir som en vanlig hund på ett ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moa Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Ehe , Kan man typ ladda ner djurliv ? utan att det kosstar ? Det kanske är en litte konstig fråga men jag vill ¨så gärna ha djurliv ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Ja, om du vill vara olaglig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 då kommer polisen och ger dig böter man fyller tomten med träd(granar tror jag) dom kommer även om du har en bebis eller småbarns sim :student: Jag fyllde en tomt med vanliga cypresser och det har kommit typ 20-30 vargar (dock har ingen bitit mej än) men det behöver nog inte vara ngn speciell sorts träd det hjälper om de finns ogräs på tomten också, det måste vara ledarvargen också ( gula ögon och annan färg än alla andra vargar, finns typ 3 ledarvargar. bli vän med den så biter den dig. varulv är en besvikelse tbh... ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg