Rullis Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 bra nyheter, den kommer 2008 Q1/Q2 till europa vad jag har hört , ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 NICE! One Piece till Wii! :) Det visste int ja <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swelilleman Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 jag har exact datum till releasen nu (tror jag) och det ska komma ut 22 Januari Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) Försök att chippa ditt wii så du kan spela NTSC spel ;D Jag skulle verkligen vilja spela One Piece. Tror att det är det första anime spelet till Wii. Har jag rätt tro? Redigerat 3 Januari 2008 av FabrikatioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 För att gå tillbaka till en gammal tråd, hur mycket "spoiler"-varning finns det i det första spelet? Om man bara är en fanboy av animen, och inte mangan :huh: Är grymt sugen på att införskaffa det första spelet annars :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.