Zaff Skrivet 11 November 2007 Rapport Skrivet 11 November 2007 Jag saljer mitt WoW acc for 300kr.. Accet har en security question som jag inte kan svaret pa vilket gor accet MYCKET mindre worth. Accets saker: Level 53 Undead Rouge med ganska bra items mest rare items, jag har en epic bow(Hurricane) och typ 2 - 3 uncommon saker. Och resten rare. Jag har en lvl 32 Tauren Druid som e naken.. Min lille brorsa slangde bort allt gear.. Och sa en lvl 28 Warlock som e lite twinkad.. Inte sa mkt.. Alla e pa samma realm(Terenas) Nu en annan realm... Kor`gall: En lvl 19 Twink Rouge och en lvl 19 Wannabe twink hunter. Lvl 19 twinken har Cruel barb och Sentinels blade med 15+ Agility Enchants. Och en Skeletal Club med Crusader. Dark Leather pants med 30+ Stamina och 10+ Agility. Inga andra enchants. Huntern har Twisted Chanter's Staff och en crossbow Hand of Argus 25 - 26 dmg. Proffesions: 53 har Skinning och Leatherworking. Han har 300 i skinning och ca 270 i Leatherworking. Min 28 warlock har Tailoring and Enchanting. Minns inte riktigt hur hog.. lvl 19 twink har Engineering och Mining Samma sak har huntern och min 32 druid har skinning och leatherworking Btw har min lvl 19 twink Green Tinted Goggles. Och detta e det som gor accet mer worth.. Min lvl 19 twink har en kod pa www.swagvault.com for 500g! ni far betala extra far att fa den. Hoppas ngn e intresserad.
Apex Skrivet 13 November 2007 Rapport Skrivet 13 November 2007 Jag är inte intresserad själv men bara så du vet det kommer bli väldigt svårt att sälja account här.
Zaff Skrivet 13 November 2007 Författare Rapport Skrivet 13 November 2007 Jag är inte intresserad själv men bara så du vet det kommer bli väldigt svårt att sälja account här.Jag har prövat på alla möjliga ställen utom blocket som jag ska göra snart...
Rekommendera inlägg