bazti Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 lol finns ju hur många roliga text spel som helst(gladiatus,bitefight som 2 exempel) jag har dock aldrig spelat det här(såg välj din goblin "saken" och tryckte på X i hörnet :P) Öh, japp. Såg lite konstiga ut. ;) Orkar i allafall inte testa det idag. Ser inte ut som något textbaserat jag sett innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 det går ju inte äns att registrera sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 hmm.. om jag ska vara ärlig så med en rejäl bunt med GC (utan att köpa elite) så kan det där nog vara rätt kull.. kommer logga ut si så där en månad så när jag kmr tebax så är jag rik :) Först säger du att spelet inte tar så lång tid och sen säger du att man ska ge spelet lite tid.. bestäm dig. Anyway, varför kritisera ett spel så mycket bara p.g.a en orsak så som "man kan inte ha någon bild". Vilket sorts argument är det mot ett textbaserat spel? Finns ju inget dummare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Det argumentet var kasst. Men som jag sa det liknar inget textbaseratspel jag spelat innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 §1.4 - Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg