Gäst ihabba123 Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 om du vill köra i en ot server så behöver du! tibia 8.0 client går att ladda ner i otserverlist.org du behöver en multi ip changer det måste du googla eller så kanske det finns en på otserverlist.org. sen måste du göra en ACOUNT (vet inte hur det stavas) till en server, man kan inte ha en acount till alla server. man gör sin acount i serverns hemsida. sen har du tibia .0 öppen och multi ip changer du byter ip till servens ip adress. sen är det bara att spela tibia. Guiden är kanske lite dålig fast ni kan ju skriva vad som fattas så jag kan ändra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Du kanske inte tankte pa att man kan ladda ner 8.0 clienten pa www.tibia.com? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chelsea Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 vart laddar man ner ip-changer 8.0... jag har letat typ överallt men jag hittar inget som funkar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
00Bloody00 Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Du kanske inte tankte pa att man kan ladda ner 8.0 clienten pa www.tibia.com?Du vet att det kan man ej längre det är 8.1 nu <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RoadKiller Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Alla tibia clienter finns på otfans.net. Å angående din guide så fattas du en hel del.. Kanske lägga till en liten guide om hur man scriptar? Det går att förklara på ett simpelt vis så att alla förstår.. Du borde lägga till en länk också var man hittar OT hostsystemen, vilket man gör på OTfans också. Dock är sidan nere för tillfälligt. Å om du vill göra en hemsida så använder du dig av A.A.C, vilket finns i två former; Hemsida samt in-game (1/1 t.ex) Lycka till med din guide! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 var finns alla servrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg