TheUnnamed Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Här är Full sig tut jag har gjort. Jag är dock något av en nybörjare på tutorials så ni kan gärna säga vad jag kan göra bättre. http://img91.imageshack.us/img91/7431/torrestutyc4.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Bra, men lite tråkiga färger. Du kanske kunde ha suddat lite på tröjan också, så att det inte blir lika suddigt och svårt att koncentrera sig på... Du kunde ju visat hur man gör för att komma åt photo filters och gradient maps, det finns nog en del som inte vet hur man gör för att få fram det. Lite större text skulle inte heller skada IMO. Jag har funderat på att göra en också... :9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Bra kritik Mumutio, som vanligt =) . Jag funderade på att visa hur man gör photofilter och det fast jag orkade helt enkelt inte ^^ - Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Bra tutorial, men kan du inte ta lite fina renders istället? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Kanske låter lite dumt, men vilket program använder du dig av? Är det Photoshop? Du kanske borde skriva det innan du visar hur man gör :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Det är det lilla som läsaren själv får lista ut. Du klarade det visst inte, synd. Aja jag använder paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.