Zaff Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Ao, som topic lyder ska Zaff skapa en OT nu! Jag behover ett Crew! Det jag behover ar: En bra mapper(Inte hyffsad utan bra!) Nagon som kan C++ En PHP Scripter(Jag kan PHP men det kan vara bra med 2) En som kan ha servern uppe 24/7(Du maste kunna hosta acc page ocksa) GM`s MAX 5 Counsellors MAX 4 Tutors MAX 5 Note: Den som kmr forst lr e bast for jobbet far jobbet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jack93 Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Vad ska du göra själv då? Bara php? Jag är ganska bra på C++. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Ao, som topic lyder ska Zaff skapa en OT nu! Jag behover ett Crew! Det jag behover ar: En bra mapper(Inte hyffsad utan bra!) Nagon som kan C++ En PHP Scripter(Jag kan PHP men det kan vara bra med 2) En som kan ha servern uppe 24/7(Du maste kunna hosta acc page ocksa) GM`s MAX 5 Counsellors MAX 4 Tutors MAX 5 Note: Den som kmr forst lr e bast for jobbet far jobbet! vilken client? pallar inte tanka ip changer senaer än 7,92 kan tänka mig vara gm menz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Vad ska du göra själv då? Bara php? Jag är ganska bra på C++. ;)Nej ofc inte, jag fixar updates o så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
persson99 Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Kan nån hjälpa mej med att få min ot server online, ja har testat med portforward fast min farsa har glömt bort lösenordet man ska skriva in för att komma in på routerns inställningar -.- finns det nåra mer sätt jag kan göra !!!! snälla hjälp mej min msn ifall ni vill adda mej : [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jack93 Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 ibland är det inget lösenord till routern. dvs blankt/blankt. eller så kan du testa med admin/admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
persson99 Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Kan vara GOD har själv en ot server :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Carefox3 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Ao, som topic lyder ska Zaff skapa en OT nu! Jag behover ett Crew! Det jag behover ar: En bra mapper(Inte hyffsad utan bra!) Nagon som kan C++ En PHP Scripter(Jag kan PHP men det kan vara bra med 2) En som kan ha servern uppe 24/7(Du maste kunna hosta acc page ocksa) GM`s MAX 5 Counsellors MAX 4 Tutors MAX 5 Note: Den som kmr forst lr e bast for jobbet far jobbet! jag skulle gärna villja bli Gm men tyvär e jag inte erfaren inom själva GM jobbet men kan allmänt mycket om tibia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jack93 Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 asså blir det nått eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Carefox3 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 jag skulle kunna tänka mig vara Gm ,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 GM: Har spelat sedan 2001, sen vill jag se hur proffsig OT:n är, finns ju en massa skit servers. Många har sagt att jag mappar skit fint, så det kan jag också tänka mig att göra. :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sbgmaffia Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 asså jag kan fixa en map Armoni 8,00 owns asså om du vill och bara om jag får vara GM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg