ShigeruMiyamot Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 fråga 1. jag har varit vid en skyskrapa en gång. i den skyskrapan kunde man gå upp och ta en fallskärm och hoppa ner. Men jag hittar inte den skyskrapan. var är den? fråga 2. Finns det nån butik där man kan köpa typ kostym, smokin, eller liknande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 fråga 1. jag har varit vid en skyskrapa en gång. i den skyskrapan kunde man gå upp och ta en fallskärm och hoppa ner. Men jag hittar inte den skyskrapan. var är den? fråga 2. Finns det nån butik där man kan köpa typ kostym, smokin, eller liknande? Det finns 2, men jag antar att du menar den som ligger ungefär i mitten av 1:a stadsdelen (Los Santos) Affären Zip i andra stadsdelen finns det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Didier Sachs är den bästa klädaffären för finare kläder. Synd att CJ är så j*vla ful bara. Nästan inget klär honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Skyskrapan ligger i downtown Los Santos, du ser vart byggnaden är, en stor rund grå cirkel. Nära motorvägen. Och Didier Sachs är den bästa kläd-affären. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Didier Sachs är den bästa klädaffären för finare kläder. Synd att CJ är så j*vla ful bara. Nästan inget klär honom. Vart ligger den någonstans? Tror inte jag kollat in den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Didier Sachs är den bästa klädaffären för finare kläder. Synd att CJ är så j*vla ful bara. Nästan inget klär honom. Vart ligger den någonstans? Tror inte jag kollat in den. Man får den ganska sent i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Didier Sachs är den bästa klädaffären för finare kläder. Synd att CJ är så j*vla ful bara. Nästan inget klär honom. Vart ligger den någonstans? Frågade han, och det undrar jag också ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Didier Sachs är den bästa klädaffären för finare kläder. Synd att CJ är så j*vla ful bara. Nästan inget klär honom. Vart ligger den någonstans? Tror inte jag kollat in den. Man får den ganska sent i spelet. Jag har kommit långt i spelet, men jag frågade inte dig heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Didier Sachs är den bästa klädaffären för finare kläder. Synd att CJ är så j*vla ful bara. Nästan inget klär honom. Vart ligger den någonstans? Tror inte jag kollat in den. Man får den ganska sent i spelet. Jag har kommit långt i spelet, men jag frågade inte dig heller. Men förlåt för att jag svarde då! Den ligger annars i Rodeo Los Santos :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg