Xats Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 super smash bros brawl man dödar inte då men :lol:Har ju inte släppts ens.Ingen vet ens när det släpps (i Europa). Och det är inget skjutspel. Dom har klar gjort att vi skulle få det i januari nån gång Btw Köp House of the dead när det kommer ut ^^ Citera
Gäst wAcko Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 Metroid Prime Corruption, Of course! Citera
TheChosenOne Skrivet 10 December 2007 Rapport Skrivet 10 December 2007 Jag har hört att Call of Duty SUGER till Wii! Jag har ju själv inte testat men jag läste det i Gamereactor för ett tag sen.. Citera
Gäst Kabby Skrivet 11 December 2007 Rapport Skrivet 11 December 2007 Dom har klar gjort att vi skulle få det i januari nån gångFel, vi kommer att få det i typ Juni-Juli. Citera
vawa Skrivet 22 December 2007 Rapport Skrivet 22 December 2007 Ja men de bästa du kan köpa (enligt mig) om de e så du ligger till så e de bwii (battalion wars 2) ser skit bra ut å e inte våldsamt. men skaffa re4 om du vill ha något å bita i :D Citera
knipan64 Skrivet 22 December 2007 Rapport Skrivet 22 December 2007 Kabby: Om det är hans första shooter, så är inte Resident Evil en bra idé, då det är jävligt läskigt, om man spelar på kvällen. =Ddå ser inte vi läskigt på samma sätt, jag spela resident evil 2 när det nyss släppts(tror jag var typ 7 år då)men resident evil är ett bra spel (kanske lite svårt i början om man beslutar att ta skydd i huset) men visst resident evil slutar ju med att man rädda världen men det är ingen bra ursäkt för att spränga hjärnan på alla eller se efekten av en överhettad renigator eller att titta på de ricktigt trevliga transformationerna (syftar på t.ex the big cheese, första gubben med lite förmycket plagas [tror jag menar början av kapitel 1.3 eller 1.4] ,krauser arm och lord sadlers härliga tribut i slutet) Citera
Xats Skrivet 23 December 2007 Rapport Skrivet 23 December 2007 Dom har klar gjort att vi skulle få det i januari nån gångFel, vi kommer att få det i typ Juni-Juli. Nej men det står inget datum på Nintendo.se så vi har inte fått nått klar gjort än :/ Citera
Habbohotellet Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Vilket spel tycker ni att jag ska köpa om jag skaffar Wii? mario galaxy Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.