Mogge Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Hej! Jag har lyckats fastna och skulle behöva lite hjälp. Jag är på 1-4 i spelet och är framme vid en dörr med stjärna på som sitter i luften. Vet inte hur jag ska komma upp till den, har gått tillbaka utan att hitta nåt. Nån som har en aning om vart jag är:) och skulle kunna hjälpa mej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 gå in på www.gamefaqs.com istället, mer detaljerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Rikta wii-remoten under den, så ska du kunna se en "osynlig"-plattå, klicka på "2" medans du markerar den, så blir den synlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 som kimen sa :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.