GangsterTwist Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Inom dessa 3 kommande månaderna, ska jag försöka få mig en ps3, start packed, (jag skulle tro att alla vet var de är) 2 spel 2 kontroller 1 ps3 alla cablar ect. Fast saken ee ,. jag har ingen koll på deras online "market" är, hur man använder den, hittar ni några reviews på de, linka,.. annars skulle jag gladeligen bli tacksam med respawns om de. home intreserar mig mycket också... Kan man ladda ner demos? eftersom jag tycker de är en stor del av online:et! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 start packed? den heter starter pack... ja, man kan ladda ner demos (på "Playstation Store") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Du behöver: Internet-sladd Routher (om du vill ha internet på ps3 och nån dator, 360 osv..) Sedan så ska du registera dig, Med usa-store får du mycket demon, Medans med svenska storen får du väldigt lite.. Man kan även ladda ner tilllägg. Förutom snåla skaparna av motorstorm, som tar pengar för det -.-, Du kan även surfa med din ps3, För att skapa en usa-konto så trycker du på usa, Sedan så måste du ha en rätt zip-code och stad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 14 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 fixar man det där usa konto på ps3? eller via data? ska man skriva in sitt typ email osv? för på xbox360 gjorde man allt via xboxen, typ skappa en profile och så? Menar du med zip code??? typ så man ska kunna fixa ps3 store? för jag kommer vilja ha detta trådlöst internet (på ps3) fast de ee lungt tror jag ,farsan ee ett snille på sånt ;) ps. med email undrar jag eftersom jag använder den som jag har till msn,. och den står de 1993 på som jag ee född? fast jag på xboxen fick några grejjer spärrade för jag inte var en viss ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Du måste skapa en person över 18 år, du kan ju alltid ta din pappa som har den, Men zip-coden är som postnummer, fast i usa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 14 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Du måste skapa en person över 18 år, du kan ju alltid ta din pappa som har den, Men zip-coden är som postnummer, fast i usa.jaha som post ort, osv..kan du rekomendera nån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Nu går jag oftopic, fast de är ju endå jag som öppna denna :P jag hörde att 40gigaren kommer/kommit (consol alltså) och nu säger folk att dom tar bort 60 gigarn ,.. ? ee det sant,. och när slutar den säljas? eftersom jag vill ha 60 gigarn.,.. och måste vänta till julafton typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Nu går jag oftopic, fast de är ju endå jag som öppna denna :P jag hörde att 40gigaren kommer/kommit (consol alltså) och nu säger folk att dom tar bort 60 gigarn ,.. ? ee det sant,. och när slutar den säljas? eftersom jag vill ha 60 gigarn.,.. och måste vänta till julafton typ. Du kommer fortfarande kunna hitta den på blocket och såna ställen.. Det är inte slut på dom helt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Kommer man fortfarande kunna spela Ps2 spel på 60gigaren? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 LOL, :P, Såklart man kan, eftersom det finns i hårdvaran på ps3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Vet är lite Noobig angående PS3'n har ej haft den så länge så vill vara säker iallafall! Tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Inom dessa 3 kommande månaderna, ska jag försöka få mig en ps3, start packed, (jag skulle tro att alla vet var de är) 2 spel 2 kontroller 1 ps3 alla cablar ect. Fast saken ee ,. jag har ingen koll på deras online "market" är, hur man använder den, hittar ni några reviews på de, linka,.. annars skulle jag gladeligen bli tacksam med respawns om de. home intreserar mig mycket också... Kan man ladda ner demos? eftersom jag tycker de är en stor del av online:et! ska du verkligen slösa pengar på ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.