Hoppa till innehåll

Ett Gamlat Spel Som Heter Robinsom


Gäst Spelis

Rekommendera inlägg

Jag hittade ett gamalt spel som heter Robinson, min dotter och jag med detta och fastnade när man kom till en musikmaskin, man ska sätta olika pipor i rätt ordning, men jag har letat på nätet och hittar inte det någonstans. Är det nogon som kan detta och hjälpa oss är vi tacksamma

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. lär dig stava.

2. fel forum, skriv i PC forumet ( tror det är rätt iaf? )

 

Drygt 50% detta forum skriver fel, och du ska inte säga nått för att du använder liten bokstav i en ny mening.

Och sen så kanske han undrar om fuska.se har ett fusk till det spelet eftersom att han inte hittar ett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. lär dig stava.

2. fel forum, skriv i PC forumet ( tror det är rätt iaf? )

 

Drygt 50% detta forum skriver fel, och du ska inte säga nått för att du använder liten bokstav i en ny mening.

Och sen så kanske han undrar om fuska.se har ett fusk till det spelet eftersom att han inte hittar ett.

 

 

Sorry, att det ska vara så petigt på denna sidan. Men heter inte forumet Fuska.se och gäller allt slags fusk.

Sen för det andra så är jag en HON.........

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. lär dig stava.

2. fel forum, skriv i PC forumet ( tror det är rätt iaf? )

Kan man inte lära sig att använda stor bokstav och punkt ska man inte gnälla på att andra inte stavar rätt heller. Sålänge det är fullt läsbart så finns det inget som säger att det skulle vara förbjudet att stava fel.

 

Ang. forum så är forumet fuska.se till för saker som gäller själva sidan och inget annat. Spelfrågor etc. hänvisas till respektive konsollforum, i det här fallet Pc. Tråden låses då du redan verkar ha skapat ett nytt ämne i Pc-forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...