Hoppa till innehåll

Hjälp På Tp ...


Julihann
 Dela

Rekommendera inlägg

Och du Hajick måste du hacka på Julihann hela tiden?? Har du inget bättre för dig??

 

Men snälla ... du kan väll ta din princessa och så ska jag den onde härskaren släppa landet fritt!

 

HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ses nörd!!!!!

 

 

;:

Vafan är det med dig? Har du en psykisk störning eller är du en pedofil som försöker våldta Julihann? Du förföljer ju henne överallt..

 

Fy skäms!

 

Lugn han är ingen pedofil ... han heter Nils och har bara små problem. Han har dock tagit kontakt med folk och "besök" dem utan deras vetande innan :/

Han är annars ganska trevlig :) Han är faktiskt ganska feg också!

 

Känner han Julihann eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 9 månader senare...

Och du Hajick måste du hacka på Julihann hela tiden?? Har du inget bättre för dig??

Men snälla ... du kan väll ta din princessa och så ska jag den onde härskaren släppa landet fritt!

 

HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ses nörd!!!!!

 

 

;:

 

Tyst på dig!! Du har väl inga kompisar så du ägnar tiden åt att retaa med folk som inte klarar av spel! Hon hade het rätt att fastna jag gjorde det och många andra också!! Gå och bli bannad!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag vet hur du ska göra:

 

Du måste fånga två fiskar. Den ena behåller du och den andra släpper du. Då kommer katten att springa till sin ägare.

 

Hur du fångar en fisk:

Jag kan bara fiskekontrollerna för gamecubeversionen.

 

Du gör så här. kasta fiskespöt i vattnet. När det nappar så åker flötet ner. vänta tills det är tillräckligt ner. Då drar du c-spaken bakåt. Håll i tills du har fisken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...