Gäst Youx Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Asså jag tyckr det ä helt sämst att Wrath Of The Lichking kmr, nu har ja ju typ börjat få en del epics å snart kmr det nya å då måste man skaffa nya saker grön > rare > epic,sen när man väl har skaffat full epic på 80 så släpper dom säkert ett skitspel så man kan bli 90! det är ju helt sämst!! det hade räkt om man bara kunde bli 60, fast dm skulle ju kunna lägga till nya armor sätt å instancer å arena å grejs, tror ja kmr sluta spela wow när det nya kmr orka slösa en massa tid på att bli en så bra spelare så möjligt när det bara kmr nytt, allt man kämpar bara försvinner, så många timmar i bg ja spelat å så många ggr ja gjort Karazhan! jag tycker dom förstör wow med Wrath Of The Lichking , `Visst det är ju kul att man får nya quest å nytt land å vara i å en egen hero, mn det skulle dom ju bara kunna lägga till utan att man skulle behöva gå upp i lvl. <_< Vad tycker ni? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Asså jag tyckr det ä helt sämst att Wrath Of The Lichking kmr, nu har ja ju typ börjat få en del epics å snart kmr det nya å då måste man skaffa nya saker grön > rare > epic,sen när man väl har skaffat full epic på 80 så släpper dom säkert ett skitspel så man kan bli 90! det är ju helt sämst!! det hade räkt om man bara kunde bli 60, fast dm skulle ju kunna lägga till nya armor sätt å instancer å arena å grejs, tror ja kmr sluta spela wow när det nya kmr orka slösa en massa tid på att bli en så bra spelare så möjligt när det bara kmr nytt, allt man kämpar bara försvinner, så många timmar i bg ja spelat å så många ggr ja gjort Karazhan! jag tycker dom förstör wow med Wrath Of The Lichking , `Visst det är ju kul att man får nya quest å nytt land å vara i å en egen hero, mn det skulle dom ju bara kunna lägga till utan att man skulle behöva gå upp i lvl. <_< Vad tycker ni? :huh: Jo men kolla, det är ju inte så att dom gör det för att ni ska kämpa mer. Det är det att många tröttnar på att bara gå raids o instancer hela tiden, dom vill lvla igen och dom pallar inte göra nya chars. Så Blizzard vill ju uppdatera det. Dom vet att många blir sura, men hur kul skulle de bli om dom aldrig uppdaterade WoW? Jag vene om jag har rätt det e bara så jag tror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Det finns redan en WOTLK tråd där det finns klagomål som man kan lägga själv. Folk vill alltid bara ha något och skylla på! Sluta spela om ni vet att wow är ett mmorpg som uppdateras alltid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Vad tycker ni? :huh: Jag tycker själv, helt ärligt, att du borde sluta spela. Det är min åsikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Lite epics här och var, gör en apply till en guild och raida med dom se vilken progress dom har. så ska du ha full epic utan problem. Om det inte hade kommit nya expasion packs så skulle man springa runt i kalimdor med hundratals instancer och raid överallt. Nu gör dom nya expasion packs så blir det inte samma tråkiga ställen. själv var jag ganska trött på att springa runt och raida bwl och aq40. Gör man nya instancer så måste man också ha nya ställen lika bra att göra en expansion då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Okej här är en fråga, hur kul är det att ha ALLT bästa gear, gjort ALLA raids (så att du tycker dom är skittrista), och ingen expansion kommer? Jag tycker det är bra att dom höjer lvln till 80, får nåt att göra och att skaffa gear är rätt kul imo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Ja, om det är likadant hela tiden så kommer folk klaga på att inget nytt kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Det är så med alla MMORPG's. Dom flesta skulle sluta spela om man inte kan gå upp i level eller nåt, blir ganska tråkigt att bara raida hela tiden efter ett tag. Tror inte att dom kommer höja till 90 på ett bra tag sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Sant, väldigt många hade slutat spela wow om det inte kommer nya expansionpacks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 (redigerat) Asså jag tyckr det ä helt sämst att Wrath Of The Lichking kmr, nu har ja ju typ börjat få en del epics å snart kmr det nya å då måste man skaffa nya saker grön > rare > epic,sen när man väl har skaffat full epic på 80 så släpper dom säkert ett skitspel så man kan bli 90! det är ju helt sämst!! det hade räkt om man bara kunde bli 60, fast dm skulle ju kunna lägga till nya armor sätt å instancer å arena å grejs, tror ja kmr sluta spela wow när det nya kmr orka slösa en massa tid på att bli en så bra spelare så möjligt när det bara kmr nytt, allt man kämpar bara försvinner, så många timmar i bg ja spelat å så många ggr ja gjort Karazhan! jag tycker dom förstör wow med Wrath Of The Lichking , `Visst det är ju kul att man får nya quest å nytt land å vara i å en egen hero, mn det skulle dom ju bara kunna lägga till utan att man skulle behöva gå upp i lvl. <_< Vad tycker ni? :huh: jag tycker att det är roligare att se nya saker än att sitta i shattrah i full epic, du då? och nej det går inte att lägga till massor av nya saker utan att höja level "tyvärr" men visst om du bara tycker allt du gör är slöseri så sluta spela? jag själv gillar att sätta personliga mål för mina karaktärer, men jag värderar nya saker över items som står med [LILA TEXT] för övrigt så är det antagligen ett halvår tills WotLK kommer, du hinner tröttna på dom raids du gör ändå <_< Redigerat 20 November 2007 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Dom borde göra nån/flera nya instance® för låg lvlade, dm och wc och rfc börjar bli lite utnötta, och rfk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Dom borde göra nån/flera nya instance® för låg lvlade, dm och wc och rfc börjar bli lite utnötta, och rfk Kanske, men blizzard "konsentrerar" sig mest på nya saker i max level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg