Hoppa till innehåll

Wrath Of The Lichking

Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Asså jag tyckr det ä helt sämst att Wrath Of The Lichking kmr, nu har ja ju typ börjat få en del epics å snart kmr det nya å då måste man skaffa nya saker grön > rare > epic,sen när man väl har skaffat full epic på 80 så släpper dom säkert ett skitspel så man kan bli 90! det är ju helt sämst!! det hade räkt om man bara kunde bli 60, fast dm skulle ju kunna lägga till nya armor sätt å instancer å arena å grejs, tror ja kmr sluta spela wow när det nya kmr orka slösa en massa tid på att bli en så bra spelare så möjligt när det bara kmr nytt, allt man kämpar bara försvinner, så många timmar i bg ja spelat å så många ggr ja gjort Karazhan! jag tycker dom förstör wow med Wrath Of The Lichking ,

`Visst det är ju kul att man får nya quest å nytt land å vara i å en egen hero, mn det skulle dom ju bara kunna lägga till utan att man skulle behöva gå upp i lvl.

<_<

Vad tycker ni? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Asså jag tyckr det ä helt sämst att Wrath Of The Lichking kmr, nu har ja ju typ börjat få en del epics å snart kmr det nya å då måste man skaffa nya saker grön > rare > epic,sen när man väl har skaffat full epic på 80 så släpper dom säkert ett skitspel så man kan bli 90! det är ju helt sämst!! det hade räkt om man bara kunde bli 60, fast dm skulle ju kunna lägga till nya armor sätt å instancer å arena å grejs, tror ja kmr sluta spela wow när det nya kmr orka slösa en massa tid på att bli en så bra spelare så möjligt när det bara kmr nytt, allt man kämpar bara försvinner, så många timmar i bg ja spelat å så många ggr ja gjort Karazhan! jag tycker dom förstör wow med Wrath Of The Lichking ,

`Visst det är ju kul att man får nya quest å nytt land å vara i å en egen hero, mn det skulle dom ju bara kunna lägga till utan att man skulle behöva gå upp i lvl.

<_<

Jo men kolla, det är ju inte så att dom gör det för att ni ska kämpa mer. Det är det att många tröttnar på att bara gå raids o instancer hela tiden, dom vill lvla igen och dom pallar inte göra nya chars. Så Blizzard vill ju uppdatera det. Dom vet att många blir sura, men hur kul skulle de bli om dom aldrig uppdaterade WoW? Jag vene om jag har rätt det e bara så jag tror.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite epics här och var, gör en apply till en guild och raida med dom se vilken progress dom har. så ska du ha full epic utan problem. Om det inte hade kommit nya expasion packs så skulle man springa runt i kalimdor med hundratals instancer och raid överallt. Nu gör dom nya expasion packs så blir det inte samma tråkiga ställen. själv var jag ganska trött på att springa runt och raida bwl och aq40.

Gör man nya instancer så måste man också ha nya ställen lika bra att göra en expansion då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

<_<

jag tycker att det är roligare att se nya saker än att sitta i shattrah i full epic, du då?

och nej det går inte att lägga till massor av nya saker utan att höja level "tyvärr"

men visst om du bara tycker allt du gör är slöseri så sluta spela?

jag själv gillar att sätta personliga mål för mina karaktärer, men jag värderar nya saker över items som står med [LILA TEXT]

för övrigt så är det antagligen ett halvår tills WotLK kommer, du hinner tröttna på dom raids du gör ändå <_<

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...