Hoppa till innehåll

Wow Level 70

chrisgn

Rekommendera inlägg

Det är en privat server, en server som ägs av en privat person och som är olaglig.

Lol är inte alla personer privata personer? :S

WoW ägs av blizzard, inte en privatperson (:

Karamba dom snackar om private servers. Men om man ska tolka vad du sa så kan man tro att du tycker blizzards egna servrar är olagliga

Meh nehe men jag svarade på Denierus påstående, bloodrogue menade att private servers är skapade av en privatperson och inte ett företag (blizzard yarly) Redigerat av Karamba
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Det är en privat server, en server som ägs av en privat person och som är olaglig.

Lol är inte alla personer privata personer? :S

WoW ägs av blizzard, inte en privatperson (:

Karamba dom snackar om private servers. Men om man ska tolka vad du sa så kan man tro att du tycker blizzards egna servrar är olagliga

Meh nehe men jag svarade på Deinerus påstående, bloodrogue menade att private servers är skapade av en privatperson och inte ett företag (blizzard yarly)

Öhm, ni verkar inte fatta något. Vi pratar om private servers och inte Blizzards servrar. -.- Jag påstod att alla personer är "privata personer" för en person kan inte vara ett företag som t.ex. Blizzard.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

kan ni sluta hitta på skit eller

man får varken emulera, spela på, eller hosta private realms, varken "offline" eller "online".

man kan bli bannad etc.

och nej det är inga "man får om man fortfarande betalar waaaah" eller "man får om man äger skivorna" eller nåt, bara påhittat strunt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...