klister92 Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 skaffar nog det lite senare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jag har det redan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Engligt elgigantens reklam verkar det skittråkigt. Liknar faktiskt Super Mario Sunshine till GC. Det enda speciella man kan göra med kontrollen är att dra till den snabbt mot sidan, så snurrar Mario. Annars styr man som på en vanlig konsoll, och det är ju inte meningen med Wii. =____=' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Engligt elgigantens reklam verkar det skittråkigt. Liknar faktiskt Super Mario Sunshine till GC. Det enda speciella man kan göra med kontrollen är att dra till den snabbt mot sidan, så snurrar Mario. Annars styr man som på en vanlig konsoll, och det är ju inte meningen med Wii. =____=' Det finns många fler funktioner, dock lite längre in i spelet. Sunshine är skit jämfört med Galaxy =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Engligt elgigantens reklam verkar det skittråkigt. Liknar faktiskt Super Mario Sunshine till GC. Det enda speciella man kan göra med kontrollen är att dra till den snabbt mot sidan, så snurrar Mario. Annars styr man som på en vanlig konsoll, och det är ju inte meningen med Wii. =____=' Det finns många fler funktioner, dock lite längre in i spelet. Sunshine är skit jämfört med Galaxy =) Jepp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Tex vad kan man göra mer längre in i spelet? (Har varken köpt eller spelat spelet, bara sett reklamen...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sara82 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag rekomenderar det verkligen. Det är som de säger, det är rätt så lätt. Jag har redan klarat det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Jag har det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) Suck...Det där var för länge sen :meddum: Så mycket som du bumpar är det ju självklart. Redigerat 23 Februari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag har det redan.det är inte så konstigt, nästan alla har det nu :student: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.