Hoppa till innehåll

Har Just Inhandlat En Mp4... Igen Annan Fråga!


Gäst TheOracle

Rekommendera inlägg

Gäst TheOracle

Hejsan samma mp4 igen.... Nu är detta problemet :S När jag använder USB Laddaren så ser man tydligt att den laddar... den blir varm och allt.... Men... den laddar inte batteriet... Undrar varför? Vet ni detta?

 

~TheOracle

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Tja. Jag har en fråga.

För jag har nämligen fått en mp4 supratech i julklapp, Vet du hur man lägger in videor? för jag har försökt, men det kommer inte in någon i "movie". Och jag harlagt in den i "music" för att pröva där, men då syns inte videon.

Vet du hur man lägger in så videorna kommer i "movie"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Laddar du genom USB på datorn?

 

♫ Ifall du gör det kolla om de fick en laddar till strömutaget eller ifalll du har en annan laddar som har samma kontakt pröva med den.

 

♫ Pröva även ifall du har en USB-port på baksidan av datorn och koppla in mp4:an där. För det kan vara att det inte är strömdragen till kontakterna fram.

 

♫ Ifall det inte fungerar läs manuallen.

 

♫ Om du fortfarande inte hittar problemet

kan det vara att det någonstans är kortslutet och det är därför det blir varmt och

inte laddar.

 

♫ Kolla med affären där den är köp annars så får de kolla om det är fel på mp4:an

eller kanske laddaren.

 

Hoppas någon information är till någon nytta // SilverKnight :kung:

 

HannaF

 

Kolla i manuallen, vilket fil format filmerna ska vara i och sedan står där säkert hur man lägger över filmer. Men förmodligen ska du skappa en ny mapp som heter "Movie" bredvid den som heter "Music".

Och formatet är säkert MPEG.

 

Hoppas det hjälper // SilverKnight :kung:

 

Om du behöver mer hjälp fråga gärna och ifall du löser problemet skriv gärna hur till mig (gäller även TheOracle).

[email protected]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...