Gäst aristo Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 (redigerat) Tjena !! Har problem med inloggningen .. PÅ 7:e försöket lyckades jag. Det är därför jag skriver detta inlägg. Upplever ni samma sak? Redigerat 17 November 2007 av aristo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akseli Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Varför chippar man Ps2 egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Så man kan spela brända eller utländska spel. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Det bästa är att chippa en Xbox!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Rickardinjo Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 va!!??? jag fattar inte vad du menar!!!??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg