Kebabmannen Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 i oot tycker jag någ 1:sarias song :D 2:forest tempel 3:hyruel valley 4:kokoiri forest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 okej så oot är alltså ocarina of time :D tänk så smart jag är :P okej jag har alltid älskat varplåten som man tar sig till eldtemplet. kommer inte ihåg vad den heter. eponas sång är rätt gullig :) hmm... market har en lustig låt sen vet jag inte riktig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 mm..market låten är ju skön... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 i oot tycker jag någ 1:sarias song :D 2:forest tempel 3:hyruel valley 4:kokoiri forest Det finns inget som heter Hyrule Valley i OoT. Är det Hyrule Field du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 okej så oot är alltså ocarina of time :D tänk så smart jag är :P okej jag har alltid älskat varplåten som man tar sig till eldtemplet. kommer inte ihåg vad den heter. eponas sång är rätt gullig :) hmm... market har en lustig låt sen vet jag inte riktig :( Warplåten du pratar om heter Bolero of Fire. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 (Rumiko @ 12/03-2004 09:24:43) i oot tycker jag någ 1:sarias song :D 2:forest tempel 3:hyruel valley 4:kokoiri forest Det finns inget som heter Hyrule Valley i OoT. Är det Hyrule Field du menar? han menar säkert Gerudo valley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg