Garone Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ju längre man kommer i spelet, desto mindre visas på kartan. Du är tvungen att utforska lite och hitta alla torn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 View Pointsen är ju inte direkt så svåra att hitta, de syns liksom rätt väl över resten av staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 har klarat assassins creed har börjat om igen ( igår ) klara det typ 1 vecka efter jag köpte det eller mer vet ej Men så där är det inte på mig ibland när man klättrar upp på kiktron då ser man inget uppdrag ( pickpocket osv ) så ibland måste du gå runt eller så kna du hitta ett kiktorn som inte finns på karat då får du fram saker som uppdrag kiktron bla.bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne195 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Hej alla! :P Ni kanske måste gå till en snubbe där man tar updragen eller så måste ni fixa utkiks platserna där det finns fåglar men när jag spelade så hade jag det jätte lätt så ni får pröva er fram om detta inte går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.