Snorlax13 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Zelda är kul så köp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Hehe, ok. Tack för tipsen ^_^ Jag avvaktar lite till, för Zelda tvekar jag fortf på. Själva Zelda i sig är riktigt bra, men de nya spelen förstör Zelda lite grann. Jag har inte ens hunnit varva den gamla Zelda på super nintendo XD, ska börja göra det. Förresten, vilka Zelda och Castlevania spel har ni spelat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Hehe, ok. Tack för tipsen ^_^ Jag avvaktar lite till, för Zelda tvekar jag fortf på. Själva Zelda i sig är riktigt bra, men de nya spelen förstör Zelda lite grann. Jag har inte ens hunnit varva den gamla Zelda på super nintendo XD, ska börja göra det. Förresten, vilka Zelda och Castlevania spel har ni spelat?Ocarina of Time, Majoras Mask, Wind Waker och Twilight Princess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 De spelen är riktigt grymma ^^ Vilken av de är den bästa du spelat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 jag har inte spelt dom andra spelen bara zelda så jag väljer zelda ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Megaman Zero ZX, Castlevania Dawn of sorrow, The legend of Zelda: Phantom of Hourglass eller Final Fantasy III Jag har testat Castlevania och Final Fantasy III, visst castlevania är bra men den fångade inte mitt intresse, det är en fortsättning på castlevania på GBA. Final fantasy är en ny version av den klassiska final fantasy på snes. Lite nyare funktioner. Av de två är det final fantasy som kommer vidare. Nu är det Zelda och Megaman Zero kvar, nu låter jag er besluta vikken som ska komma vidare. Vad rekommenderar ni som har spelat de här spelen. Megaman castlevania zelda och final fantasy genom tidernas bästa klassiker från nintendo. Därför är det svåra val. Kan ngn av er hjälpa mig o komma fram till den utvalda spelet? PS: Jag snackar nu om spel till DS lite. Köp zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 håller med de flesta andra, ZELDA! (skapa en omröstning istället ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Köp Zelda :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel23 Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 köp zelda det är hur mäktigt som helst det är jätte bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 men gud zelda förstås ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 zelda och castlevania Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg