Baranoi Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Jo, nu är det så att jag har skaffat CoD 4 till mitt PS3 och klarat ut singleplayerkampanjer men är ändå inte helt tillfredställd. När jag försöker spela på internet går jag inte på Multiplayer, Online och sen Find game eller något sånt. Sen väljer man speltyp och sen kommer problemet. Det står bara "Trying to join potential matches." och ingenting händer. Jag har låtit det stå och gå i cirka en halvtimma men det startar inte iallfall. Någon som har liknande problem eller vet lösningen? Jag får kontakt med internet, till exempel fungerar webbläsaren prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Recep Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Prova att fråga Sony support, sök bara Sony support på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 hahahhhahahah, det är bara för att sonys online suger avrunkad älg balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.