crosslasse Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Precis klarat GH3 på wii, inte så svårt. Hur svårt det är beror ju bara på svårighets graden xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Precis klarat GH3 på wii, inte så svårt. Hur svårt det är beror ju bara på svårighets graden xD det är klart. det går ju typ inte klara hela sista låten 100% på expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jag ska önska mej det.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 tycker inte det är så extremt kul. går då och då till EB-games och snyltar på deras guitar hero ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 får man med en wii remote när man köper det :huh: ?? Har inte köpt det än men ska göra snart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jag ska lätt köpa det... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 får man med en wii remote när man köper det :huh: ?? Har inte köpt det än men ska göra snart :P NEpp men man får med en gitarr + spelet. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 jag ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 längtar till julafton då jag får det :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 jag har redan köpt det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Har varvat det på easy och medium 100 % och över 50 % på hard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Har klarat easy och är snart klar med medium nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.