Cyper Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Inte jag iaf! Lol, för 4 år sen släpptes SA du måste väll ha klarat något? Jag har själv klarat SA. Laddade ner det för några veckor sen! Väntade du tre år för att priset på Telia bredband eller vad f*n du har skulle gå ner? Köp spelet, socialfall. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/70l53cqg4p.gif http://img105.imageshack.us/img105/8012/poorpngnw7.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 San Andreas & Vice City & GTA 2 <- lew :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 jag har klarta alla utom det nya GTA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 GTA 3 och Vice City ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellan Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Har klarat ut San andreas, Liberty City Stories och III Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenne Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Jag har klarat ut San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Ville klara ut GTA Vice City men blev uttråkad efter några uppdrag och slutade spela. Ville senare klara ut GTA San Andreas men blev uttråkad efter att man flyttar från Los Santos så jag slutade spelade det också. Något år senare så ville jag klara ut GTA San Andreas igen men hittade nästan genast SA-MP och nu spelar jag det istället :P När jag tänker på det, det är faktiskt väldigt få spel som jag har klarat utan att ha gjort "No-clip", "God-Mode" eller "Alla vapen-fusk" :P Det är många spel (Dem flesta) jag tröttnar att spela på innan jag klarat det. Jag tror faktiskt att det enda jag har klarat utan något fusk alls är Super Mario Bros 3 till NES :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 har klarat vc och kör online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg