DiRtY Skrivet 17 November 2007 Rapport Skrivet 17 November 2007 (redigerat) hej, jag tänkte köpa en dator från www.netgiganten.se (i delar men tänkte lägga till att dom bygger ihop den och tänkte lägga till lite mer ram,hd) men undrar om någon(några) andra har handlat där och har något positiva och/eller negativa om dom. hade tänkt på dena PC i delar - Intel® Core™ 2 Duo E6750 "GeForce™ 8800GT" [E675023208800GT] + lite mer ram och lite störa hd så snälla alla som har köpt en dator där eller annat skriv här. Redigerat 17 November 2007 av underwar Citera
Adorme Skrivet 28 November 2007 Rapport Skrivet 28 November 2007 Hej jag beställde just det paketet som du funderar på den 3 nov och har fortfarande inte fått den levererad. När jag beställde var det en förväntad leveranstid på 4-7 dagar, vilket det enligt deras hemsida fortfarande är. Efter 2 veckor skickade jag ett mail och undrade vad som var fel och fick som svar att dom väntade på att få in grafikkortet. Det verkar som om nästan alla butiker har problem med sina leveranser av 8800GT och det är kanske inte så mycket netgiganten kan göra åt saken. Vad jag däremot tycker är under all kritik är att dom inte hör av sig till de kunderna som har beställt kortet och förklara vad som är fel samt ändrar leveranstiden på produkten på hemsidan. Förra fredagen skickade jag ytterligare ett mail men har ännu inte fått något svar. Det återstår väl att se om jag kommer få mitt datorpaket och om jag på något vis kommer bli kompenserad för den extremt långa leveranstiden. Som du kanske förstår kan jag absolut inte rekommendera att du köper datorn på netgiganten, även om dom har riktigt låga priser. Citera
DiRtY Skrivet 29 November 2007 Författare Rapport Skrivet 29 November 2007 Hej jag beställde just det paketet som du funderar på den 3 nov och har fortfarande inte fått den levererad. När jag beställde var det en förväntad leveranstid på 4-7 dagar, vilket det enligt deras hemsida fortfarande är. Efter 2 veckor skickade jag ett mail och undrade vad som var fel och fick som svar att dom väntade på att få in grafikkortet. Det verkar som om nästan alla butiker har problem med sina leveranser av 8800GT och det är kanske inte så mycket netgiganten kan göra åt saken. Vad jag däremot tycker är under all kritik är att dom inte hör av sig till de kunderna som har beställt kortet och förklara vad som är fel samt ändrar leveranstiden på produkten på hemsidan. Förra fredagen skickade jag ytterligare ett mail men har ännu inte fått något svar. Det återstår väl att se om jag kommer få mitt datorpaket och om jag på något vis kommer bli kompenserad för den extremt långa leveranstiden. Som du kanske förstår kan jag absolut inte rekommendera att du köper datorn på netgiganten, även om dom har riktigt låga priser. ok men så fort du har fått den och testat allt så skriver du här eller? skulle vilja veta om allt e bra. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.