wilmerx.tk Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Har precis fått Gimp, någon som kan hjälpa mig lite på traven? Vill helst få hjälp med att göra avatarer och designer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Jag är här. Jag har gimp. Skicka pm om du vill ha hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Du kanske kan skriva VAD i Gimp du vill ha hjälp med? Det var bara ett tips... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Finns det någonstans där man kan ladda ner gratis gimp?? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Finns det någonstans där man kan ladda ner gratis gimp?? :angry: fuskas filarkiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 http://gimp-win.sourceforge.net/ ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jojjen lärde mig, tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 www.fuska.se/filarkiv Det finns kvar, men inte i menyerna på något sätt.. Men om du vill kosta på dig, köp PS :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 www.fuska.se/filarkiv Det finns kvar, men inte i menyerna på något sätt.. Men om du vill kosta på dig, köp PS :P Photoshop fattar jag ingenting! <_< Har Photoshop CS2 hos pappa men fattar ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 www.fuska.se/filarkiv Det finns kvar, men inte i menyerna på något sätt.. Men om du vill kosta på dig, köp PS :P Det är bara en smakfråga. GIMP fungerar lika bra. Det är bara gränssnittet och en massa onödiga fusk-skripts och filter som är skillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.