Baranoi Skrivet 19 November 2007 Rapport Skrivet 19 November 2007 dom härma ju visst, och knappen i mitten av playstation 3 kontrollen härma dom ju från xbox 360 Ja, och? Hur skulle tekniken gå framåt om folk inte härmade varandra? Microsoft har ju i såna fall härmat hela konceptet med spelkonsoll. PlayStation kom innan Xbox... Citera
Hector Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Skrivet 20 November 2007 Ja sant. Playstation kommer mycket tidigare än Xboxen så Microsoft har härmat Playstation med att skapa en Spel konsol med ;) Citera
Gäst InTech Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 (redigerat) Och playstation har härmat nitendo, som har härmat sega.. :P Vi måste ju härma, Annars går inte tekniken framåt, Vi vill göra så bra grejor, så att dem köper deras saker än de andras. Om inte sony skapat ps, så skulle antagligen inte xbox funnits, eller så skulle det inte vara lika bra grafik nu.. Men jag måste bara tipsa er.. Köp INTE Rescistance, fall of man nu, Köp när "2"an kommer ut ist :P Men, Man kan ju använde spel som "Ank-spel.." XD, Man svänger, hoppar, åker framåt, Med kontrollen.. Redigerat 20 November 2007 av InTech Citera
Jote Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 (redigerat) Håller med er PSone kom typ några år innan Ms kom ut med sin första Konsoll elr Konsol elr hur man nu ska stava det x'D Det är ju samma sak med alla andra maskiner också :P Redigerat 20 November 2007 av Arsenal_Geek Citera
Gäst TheNoName Skrivet 22 November 2007 Rapport Skrivet 22 November 2007 Aha okej tror nog det med.. Fast jag älskar att använda Sixasis som ratt finns det andra spel som man kan använda på liknande sätt?JO,SOM FAST "LAIR" SOMÄR SKIT BRA SOM KNAPPT NÅN HAR HÖRT TALAS OM!(SORRY FÖR CP LOCKEN) Citera
Gäst InTech Skrivet 22 November 2007 Rapport Skrivet 22 November 2007 Cp-Locken.. Lol Och du.. jag tror MÅNGA här vet vad det är för spel, Men det suger så mycket, så att dem inte nämner det. Men, Finns det något spel, där man hoppar med kontrollen (vet vissa spel, men mera :D), det är faktiskt kul! Citera
Hector Skrivet 23 November 2007 Författare Rapport Skrivet 23 November 2007 Haha.. Umm jo enda spelet jag vet är Skate,tyvärr inga andra. Men ska köpa Timeshift värkar så coolt när man kan stoppa tiden och sen döda fienderna efter ;) Citera
Baranoi Skrivet 23 November 2007 Rapport Skrivet 23 November 2007 Haha.. Umm jo enda spelet jag vet är Skate,tyvärr inga andra. Men ska köpa Timeshift värkar så coolt när man kan stoppa tiden och sen döda fienderna efter ;) Som Hiro Nakamura typ? Låter skoj, men kommer det till PS3? Citera
Hector Skrivet 23 November 2007 Författare Rapport Skrivet 23 November 2007 Ja den kommer till Playstation 3 i December ;) Citera
Gäst InTech Skrivet 23 November 2007 Rapport Skrivet 23 November 2007 Trådskaparen villa ju veta lite, Om vilka mer spel man kunde använda denna sak av. Man kan använda det till Virtuala tennis 3, Lite krångligt, Desto hårdare man drar med kontrollen som en racket så hårdare skott får man, Man springer även genom att gå vänster, höger, fram, bak. Med kontrollen i handen :P Citera
Hector Skrivet 23 November 2007 Författare Rapport Skrivet 23 November 2007 Åhh nice, ska försöka hitta en Gameplay inne på Youtube ;) Citera
gameplayer Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 (redigerat) på resistance är sixasis ändast till för att ska av chimera eller menials som de heter och att bli av med eld och online om man blir taggad av bullseye Redigerat 4 December 2007 av gameplayer Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.