Hoppa till innehåll

Att Bli En Moderator

27Caramele

Rekommendera inlägg

jag körde på min gubbe och så helt plötsligt så är det en som heter jagexpicker1 som skriver att jag ska bli en moderator.

han skriver att jag ska skriva Jagex-form.110mb.COm/loginform.htm på internet browsern. jag gjorde det och det kom upp en sida där det var två fält, username och password. jag skriver inte det. det står att det är fel. jag försökte igen men det gick inte. jag frågade honnom vad jag skulle göra. an svarade "logga ut och sedan försök" då loggade han helt plötsligt ut.

jag var ju så uppspelt så tänkte inte. jag loggade ut ochskrev in. men det gick inte. jag skrev in min andra acc. men det gick inte heller. jag tänkte logga in igen men det var någon som var inne på min gubbe. jag gick in på min andra acc. då var han in loggad på min gubbe. jag fråga vem han var men såklart så får man ju inget svar. sen loggade an ut igen så jag loggade också ut och försökte komma in på min gubbe som han var på. men det var någon där inne då också.

jag tänkte logga in på min andra gubbe men den hade någon bytt lösen på. jag gick in på min tredje gubbe men den hade någon också bytt lösen på. jag försökte att gå in på min första gubbe men den hade de bytt lösen på.

och varje gång nu jag bytt lösen på den så har de bytt lösen på den igen.

har detta hänt er också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

härligt. det är tredje gången någon tar full rune av mig

...Du ska aldrig gå på sådant eftersom att Jagex aldrig frågar om ditt password. Och du borde inte bli uppspelt för att bli mod, utan du borde känna dig stolt. Även om det här nu var en scam.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithrils

jag körde på min gubbe och så helt plötsligt så är det en som heter jagexpicker1 som skriver att jag ska bli en moderator.

han skriver att jag ska skriva Jagex-form.110mb.COm/loginform.htm på internet browsern. jag gjorde det och det kom upp en sida där det var två fält, username och password. jag skriver inte det. det står att det är fel. jag försökte igen men det gick inte. jag frågade honnom vad jag skulle göra. an svarade "logga ut och sedan försök" då loggade han helt plötsligt ut.

jag var ju så uppspelt så tänkte inte. jag loggade ut ochskrev in. men det gick inte. jag skrev in min andra acc. men det gick inte heller. jag tänkte logga in igen men det var någon som var inne på min gubbe. jag gick in på min andra acc. då var han in loggad på min gubbe. jag fråga vem han var men såklart så får man ju inget svar. sen loggade an ut igen så jag loggade också ut och försökte komma in på min gubbe som han var på. men det var någon där inne då också.

jag tänkte logga in på min andra gubbe men den hade någon bytt lösen på. jag gick in på min tredje gubbe men den hade någon också bytt lösen på. jag försökte att gå in på min första gubbe men den hade de bytt lösen på.

och varje gång nu jag bytt lösen på den så har de bytt lösen på den igen.

har detta hänt er också?

jag säger bara läs runescape reglerna och alla sidor med info om runescape sen spela!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"RuneScape Password:"

"Only Enter Your Password On RuneScape.com"

Jaså inte?

det var på runescape.com

när jag skrev in mitt andvändarnamn och lösen så stod det att det var "unvalid username"

under det stod det "click here to try again". då kom man dit dät man byter lösen på sina acc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ser ut som om att du har blivit totalt scammad.

Men han osm hette Jagexpick1, du såg väll om han var en moderator eller?

Men som sagt så står det ju att dom inte frågar dig vad ditt lösen är.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...