Khazar Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 haha f*n vad powned, skyll dig själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 lär dig läsa va f*n ... !!! f*n!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 haha f*n vad powned, skyll dig självdu kan dra han kanske inte tycker det är rolig och är inte uber rser.och jag vet han är ledsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 haha f*n vad powned, skyll dig självdu kan dra han kanske inte tycker det är rolig och är inte uber rser.och jag vet han är ledsen. tack så mycket!jag är faktiskt inte så besviken, eller så klart jag är men bara för att jag är ett dumba*s så har detta hänt måååånga gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg