Gäst wAcko Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jag köpte det när det kom ut för 2 dar sen, klarade det nu för någon timme sen =) sista bowser är så enkel så är det inte är sant, jag blev besviken :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Köpte det i fredags, har klarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 har inte spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jag hade förhandsbokat den och fick den i torsdags. Jag har 60 stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jag hade förhandsbokat den och fick den i torsdags. Jag har 60 stjärnor.När man har 60 stjärnor ska man kunna möta bowser i mitten av universum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jag köpte det när det kom ut för 2 dar sen, klarade det nu för någon timme sen =) sista bowser är så enkel så är det inte är sant, jag blev besviken :( Bra att spolia sista bossen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Tja. Jag kan klara det när jag vill. Fick 50 stars igår.. Har 73 nu. Men vill inte åka till Peach än.. ska försöka ha 90 stars innan ;) Fly Mario e så jevla nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jag köpte det när det kom ut för 2 dar sen, klarade det nu för någon timme sen =) sista bowser är så enkel så är det inte är sant, jag blev besviken :( Bra att spolia sista bossen.. Men serriöst, allting handlar ju om att döda/slå bowser. om det hade varit en annan boss hade ju speltillverkarna misslyckat totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 ;D Hur många tänker ta ALLA stjärnor då? :D jaggggggg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 ;D Hur många tänker ta ALLA stjärnor då? :D jaggggggg Självklart ska man ta alla stjärnor! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Jag köpte det när det kom ut för 2 dar sen, klarade det nu för någon timme sen =) sista bowser är så enkel så är det inte är sant, jag blev besviken :( Bra att spolia sista bossen.. Men serriöst, allting handlar ju om att döda/slå bowser. om det hade varit en annan boss hade ju speltillverkarna misslyckat totalt. Är du dum eller? Det är ju anledningen att spelen är samma sak hit och dit som gör det dåligt. Aja, nu slipper man bli negativt överraskad iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag köpte det när det kom ut för 2 dar sen, klarade det nu för någon timme sen =) sista bowser är så enkel så är det inte är sant, jag blev besviken :( Bra att spolia sista bossen.. Men serriöst, allting handlar ju om att döda/slå bowser. om det hade varit en annan boss hade ju speltillverkarna misslyckat totalt. Är du dum eller? Det är ju anledningen att spelen är samma sak hit och dit som gör det dåligt. Aja, nu slipper man bli negativt överraskad iaf. Hade det varit en annan slutboss hade spelet varit sämre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.