allest4 Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Tjena!.Har beställt rainbow six vegas o jag undrar är det nån som spelar det online?isåfall skriv eran online id eller vad det är,Så kan jag adda er och vi kan ta en match eller nånting?:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jag spelar online, fast på dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Tjena!.Har beställt rainbow six vegas o jag undrar är det nån som spelar det online?isåfall skriv eran online id eller vad det är,Så kan jag adda er och vi kan ta en match eller nånting?:PxXVampireXxSkit grymt spel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 ps3 suger, skitpungmedkrasbollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.