50kr Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Hej, jag har tänkt på att köpa psp men jag undrar om den är bra och om man inte trötnar snapt? mvh, HUGREXrs B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag tycker att det är värt att köpa. Man tröttnar inte fort och det finns väldigt många och underhållande spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannyboy93 Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Jag tycker att det är värt att köpa. Man tröttnar inte fort och det finns väldigt många och underhållande spel!Håller med honom.Och om man dessutom installerar en s.k. "custom firmware" kan man spela alla möjliga sorters retro-spel. T.ex. NES, SNES, Master system, Mega Drive, N64, Neo Geo, PS1, MAME, 2600, Tandy, Commodore 64 o.s.v... Och ladda ner alla PSP-originalspel. :visslar: P.S.!!!! Om du ska skaffa en PSP och helst vill spela retro-spel och sådant, köp en FET PSP, inte en slim/lite. Slim/lite versionen är oanvändbar för emulatorer och sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg