wildwolf Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag har en kompis som hade fått Photoshop 7.0 och då lånade jag skivan och installerade på min dator. Men OT: Förrutom PS så finns det folk som använder gimp. Vet själv inte hur bra det är, aldrig testat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag har testat både GIMP och PS och kan säga att GIMP utan tvekan är mycket skönare att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Googla lite efter Photoshop. Det finns en trailer som är 7 - 30 dagar tror jag som är gratis. Men dock om du ska ha den riktiga versionen så kostar det runt 500:- laddade ner 30 dagar trailer men fattar inte installationenjag har instalerat setupen men sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.