Lynott Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 Tja mitt acc har blivit bannat och jag undrar om jag skulle kunna få låna ett acc att lira på nån dag... låter ganska trovärdigt att jag skulle byta pass, men jag gör inte det vill bara lira :P Helst CSS...
Gäst flio3 Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 Men lol, tror du allvarligt att nån ger ut sitt pass för att du ska kunna "låna" det? lol Du skulle sett till att inte bli bannad.
Gäst favole Skrivet 22 November 2007 Rapport Skrivet 22 November 2007 Men lol, tror du allvarligt att nån ger ut sitt pass för att du ska kunna "låna" det? lol Du skulle sett till att inte bli bannad. Kunde inte ha sagt det bättre själv ingen ger ut sitt pass så att du ska kunna spela för kul! köp ett acc av ngn då
Median Skrivet 22 November 2007 Rapport Skrivet 22 November 2007 Undrar om det är nån som verkligen gör det här? ._:
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 Tja mitt acc har blivit bannat och jag undrar om jag skulle kunna få låna ett acc att lira på nån dag... låter ganska trovärdigt att jag skulle byta pass, men jag gör inte det vill bara lira :P Helst CSS... hur pantad får man vara.. trodde du seriöst att nån skulle ge ut sitt acc till nån på ett forum.
Lynott Skrivet 28 November 2007 Författare Rapport Skrivet 28 November 2007 Hepp, trodde någon skulle lita på mig... Fick låna ett acc på en annat forum, tråd kan låsas.
Pefsin Skrivet 30 November 2007 Rapport Skrivet 30 November 2007 tyvärr lånar bara ut till folk jag känner :(
Gäst ihabba123 Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 skulle tänka mig betala 200kr för att lira bra spel på steam (acount) min blev bannad:::.
Rekommendera inlägg