ella20 Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 Hej, jag har verkligen fastnat på marie paper.. kommer inte ihåg vilken bana jag är på, men är på level 6 och har kommit till borgen där "grodan" håller Tipi tillfångatagen. Vad ska jag göra? Har kommit dit man ska hoppa ner dom 2 dörrarna som hänger i luften, och den ena är det ju bara taggar i så den kan man väl inte gå längre in i ? och den andra kommer man till utsidan. Hur gör jag för att slå på den blåa kuben? eller ska jag göra något annat? Snälla hjälp, har försökt allt! Citera
kimen Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 Du får carrie, i källaren, dit kommer du när du svarar fel på koden (vid säkerhetskatterna), och carrie kan ta dig över spikarna. Om du är i luften, så ska du gå där till säkerhetskatten och skriva in koden, och så får du en nyckel (om jag kommer ihåg rätt). Citera
ella20 Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Skrivet 21 November 2007 Okej, men aa jag har lyckats få den nya pixeln, carrie.. Och har hittat en skylt där det står typ "right door 2323, left door 2828.. vart ska ja använda dom? och hur gör jag för att rädda tipi? jätte tacksam för svar för jag fattar verkligen ingenting! Citera
kimen Skrivet 21 November 2007 Rapport Skrivet 21 November 2007 Okej, men aa jag har lyckats få den nya pixeln, carrie.. Och har hittat en skylt där det står typ "right door 2323, left door 2828.. vart ska ja använda dom? och hur gör jag för att rädda tipi? jätte tacksam för svar för jag fattar verkligen ingenting! Dörrarna som hänger där uppe i luften, använd thudley för att få ner dem på marken. Gå sen in i den högra dörren, följ vägen till säkerhetskatten, skriv in "2323". Där inne finns en nyckel. Gå in i vänstra, följ vägen, till säkerhetskatten säger du: 2828 Så får du andra nyckeln med, nu kan du komma in till francis och spöa skiten ur honom. :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.