Guldfisk Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 OBS! Fredagen den 14 december är sista dagen då vi tar emot Pokémon-kassetter för nedladdning av Mew. Kassetter som inkommer senare kommer att skickas tillbaka (om det finns porto för en återsändelse med förstås) utan Mew. ...stod det på Nintendo.se 's hemsida. Ja... tyvär, försent. Jag skickade in mina spel igår... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 OBS! Fredagen den 14 december är sista dagen då vi tar emot Pokémon-kassetter för nedladdning av Mew. Kassetter som inkommer senare kommer att skickas tillbaka (om det finns porto för en återsändelse med förstås) utan Mew. ...stod det på Nintendo.se 's hemsida. Ja... tyvär, försent. Jag skickade in mina spel igår... :( Oj, Oj... undrar vad som händer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 (redigerat) OBS! Fredagen den 14 december är sista dagen då vi tar emot Pokémon-kassetter för nedladdning av Mew. Kassetter som inkommer senare kommer att skickas tillbaka (om det finns porto för en återsändelse med förstås) utan Mew. ...stod det på Nintendo.se 's hemsida. Ja... tyvär, försent. Jag skickade in mina spel igår... :( Oj, Oj... undrar vad som händer? Det sänds åter till honom.Om man har en lapp med avsändarens namn och addres så ska det inte vara några problem. Redigerat 22 December 2007 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 OBS! Fredagen den 14 december är sista dagen då vi tar emot Pokémon-kassetter för nedladdning av Mew. Kassetter som inkommer senare kommer att skickas tillbaka (om det finns porto för en återsändelse med förstås) utan Mew. ...stod det på Nintendo.se 's hemsida. Ja... tyvär, försent. Jag skickade in mina spel igår... :( Oj, Oj... undrar vad som händer? Det sänds åter till honom.Om man har en lapp med avsändarens namn och addres så ska det inte vara några problem. Vilken tur! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg