Krle Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Det var ett år sen ja fuskade och blev bannad. Dom har inte tagit bort mig från bann listan. Så ja undrad hur långt borde det vara, och ja orkar inte ringa dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 VAC är permanent om jag inte misstar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanceOfDeath Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag Skulle Säga att man är 30Min Bannad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 btw de bror på en admin kan banna dej permanent elr bara 5min... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 btw de bror på en admin kan banna dej permanent elr bara 5min...han är vac bannad>_>ITS FOREVAAH BIAAAAATCH :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg