xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Okej jag e ganska insatt i de här. De ska bli triologi, och texten som stod i slutet av spelet var inte någon assissin kåd utan japanska, o dem säger att nästa spel kanske ska utspela sig i japan med ny karaktär o sen återvänder dem till altair i trean. Och minns att varför de som stod där på väggen stod där var därför om man va för länge i den där simulatorn tog ens förfader över kroppen och de var därför dem dödat han som var där innan. De e de som stod i mailen om man hittade kåderna till datan. Varför tror ni man kan anvvända eagle synen:rolleyes: hoppas ni uppskattar min förklaring. :rolleyes: ja den var bra, Visste inte att det var japanska, Man fick ju en achievement där det stog i förklaringen " a strange sign has appered too you what could it mean`?" eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Tyckte slutet var flummigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ubisoft gör jävligt najsa spel, dark messiha och Assassins är derras bästa :D Dom vissa ju i slutet att han säger att något har varit här innan, Jag undrar om de är en annan assassin som typ skrev i assassins coder, som man måste ha eagel vison för osv, Och hur fick han eagel vison, kanske han får genom altair alltså genom att lära av han liskom. Sedan så kom de ju assassins för att rädda "han man är" vadå har dom svärd eller vapen, man hör skott fast de låter mer som bara vakterna sköt. Ubisoft Montreal utvecklade Assassin's Creed, inte att förväxla med resten av Ubisoft. Slutet är rätt sketet, men öppnar verkligen upp för en, eller två, uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 japp, gillar inte slutet och tycker att hela storyn är onödigt tafflig och kunde varit mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 japp, gillar inte slutet och tycker att hela storyn är onödigt tafflig och kunde varit mycket bättre. Jag tycker storyn var den enda bra grejen med spelet eftersom den var lite udda och inte alls vad jag förväntade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Storyn gör ju att alla kommer ihåg spelet och inte bara glömmer bort det som massa andra spel. Spelet skulle blivit grymt om det hade haft mer varitation och om det hade varit längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Storyn gör ju att alla kommer ihåg spelet och inte bara glömmer bort det som massa andra spel. Spelet skulle blivit grymt om det hade haft mer varitation och om det hade varit längre. Exakt, det kändes som jag gjorde exakt samma sak om och om igen fast i olika miljöer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Storyn gör ju att alla kommer ihåg spelet och inte bara glömmer bort det som massa andra spel. Spelet skulle blivit grymt om det hade haft mer varitation och om det hade varit längre. Exakt, det kändes som jag gjorde exakt samma sak om och om igen fast i olika miljöer. Ja, Det enda man gjorde var att döda, döda, döda, fast i olika miljöer som redan har nämnts. Det skulle vara roligare om man fick göra andra saker, Man avlyssnade och pickpockade visserligen men det fattades något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Ifall man ville kunde man typ planera sina uppdrag väldigt mycket. Men eftersom det inte behövdes så körde jag bara på som de flesta gjort. Det skulle va kul om man behövde döda alla vakter run omkring, planera en flyktväg och massa sånt innan man skulle ha en chans att fly från en gubbes vakter man just dödat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Ifall man ville kunde man typ planera sina uppdrag väldigt mycket. Men eftersom det inte behövdes så körde jag bara på som de flesta gjort. Det skulle va kul om man behövde döda alla vakter run omkring, planera en flyktväg och massa sånt innan man skulle ha en chans att fly från en gubbes vakter man just dödat. Ja, Bara en sån liten detalj gör spelet mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.