Hoppa till innehåll

Assassins Creed

Krishna

Rekommendera inlägg

Okej jag e ganska insatt i de här. De ska bli triologi, och texten som stod i slutet av spelet var inte någon assissin kåd utan japanska, o dem säger att nästa spel kanske ska utspela sig i japan med ny karaktär o sen återvänder dem till altair i trean. Och minns att varför de som stod där på väggen stod där var därför om man va för länge i den där simulatorn tog ens förfader över kroppen och de var därför dem dödat han som var där innan. De e de som stod i mailen om man hittade kåderna till datan. Varför tror ni man kan anvvända eagle synen:rolleyes:

hoppas ni uppskattar min förklaring. :rolleyes:

ja den var bra, Visste inte att det var japanska, Man fick ju en achievement där det stog i förklaringen " a strange sign has appered too you what could it mean`?" eller något liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ubisoft gör jävligt najsa spel, dark messiha och Assassins är derras bästa :D

Dom vissa ju i slutet att han säger att något har varit här innan, Jag undrar om de är en annan assassin som typ skrev i assassins coder, som man måste ha eagel vison för osv, Och hur fick han eagel vison, kanske han får genom altair alltså genom att lära av han liskom.

Sedan så kom de ju assassins för att rädda "han man är" vadå har dom svärd eller vapen, man hör skott fast de låter mer som bara vakterna sköt.

Ubisoft Montreal utvecklade Assassin's Creed, inte att förväxla med resten av Ubisoft.

Slutet är rätt sketet, men öppnar verkligen upp för en, eller två, uppföljare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Storyn gör ju att alla kommer ihåg spelet och inte bara glömmer bort det som massa andra spel. Spelet skulle blivit grymt om det hade haft mer varitation och om det hade varit längre.

Exakt, det kändes som jag gjorde exakt samma sak om och om igen fast i olika miljöer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Storyn gör ju att alla kommer ihåg spelet och inte bara glömmer bort det som massa andra spel. Spelet skulle blivit grymt om det hade haft mer varitation och om det hade varit längre.

Exakt, det kändes som jag gjorde exakt samma sak om och om igen fast i olika miljöer.

Ja, Det enda man gjorde var att döda, döda, döda, fast i olika miljöer som redan har nämnts. Det skulle vara roligare om man fick göra andra saker, Man avlyssnade och pickpockade visserligen men det fattades något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall man ville kunde man typ planera sina uppdrag väldigt mycket. Men eftersom det inte behövdes så körde jag bara på som de flesta gjort. Det skulle va kul om man behövde döda alla vakter run omkring, planera en flyktväg och massa sånt innan man skulle ha en chans att fly från en gubbes vakter man just dödat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall man ville kunde man typ planera sina uppdrag väldigt mycket. Men eftersom det inte behövdes så körde jag bara på som de flesta gjort. Det skulle va kul om man behövde döda alla vakter run omkring, planera en flyktväg och massa sånt innan man skulle ha en chans att fly från en gubbes vakter man just dödat.

Ja, Bara en sån liten detalj gör spelet mycket roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...