Gäst mithrils Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 vad tycker ni om den man kan max staka 3k nu och runescape är helt förstörd 1/10 delar av members har quitat nu.jag säger bara good job jagex....not Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 när jag jag körde duel arena så staka en 25k! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 men noobs ja har sett såna som stakar över 100k va f*n 3k va e de för skit???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 vad tycker ni om den man kan max staka 3k nu och runescape är helt förstörd 1/10 delar av members har quitat nu.jag säger bara good job jagex....notvad spelar de för roll? runescape suger typ ändå, det är inget igenfört med WoW, guild wars, last chaos etc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 runescape suger inte,om det är nån som suger är det du :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrowind_Lord Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Själv bryr jag mig inte om duel arena, gjorde bara fun figths där när jag är utråkad endå, men jagex gjorde ju endå det för att folk som köper irl pengar brukade föra över pengar denna vägen. Så klandra inte jagex utan klandra dem som köper runescape pengar för riktiga pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 runescape suger inte,om det är nån som suger är det du :angry:Wooh kaxigt =O XD Men Duel Arena... Man borde ju kunna staka mer än 3K, 3K = ingenting =P OfT: Palla vara member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 "Staka över 100k" Lol min in-game kompis stakade Santa hat och saker. Innan update. Men nu bara 3k? STUPID JAGEX :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Du kan ju fortfarande vinna pengar genom duel arena, så det är ju i stort sett likadant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Du kan ju fortfarande vinna pengar genom duel arena, så det är ju i stort sett likadant.är det inte 3k rofl... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 AHAHAHHA likadant? vad är likheten mellan 3k och 500m? Förutom att det är pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 AHAHAHHA likadant? vad är likheten mellan 3k och 500m? Förutom att det är pengar3k var överdrivet lite? titta på runescape forumet över 30000ppls är emot det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg