Pachu Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Som sagt så vill jag låta mej gå ur FPS nördigheten som jag lite har fått på sistone och ha ett jävligt roligt roll spel till wii. Har ni några tips? Jag ska redan köpa ett fps spel Medel Of Honor: Heroes 2 och ha Mario på önskelistan så en fri plats finns för ett bra spel. Resident Evil har jag kollat in men är inte så hemskt intresserad. Förmodligen nåt sport spel men väntar efter 2007 året när Mario kart och nåt roligt racing spel kommer. Så nu vill jag att ni tipsar mej om ett roligt bra roll spel, Något som handlar om att söka världar. Jag har Zelda så ni behöver inte nämna det :P . Om det inte finns ett spel i just den beskrivningen, Säg nåt annat bra spel som man kan spela länge, Racing eller annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azade Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Så vitt jag vet så finns det inga riktiga Rollspel till Wii än. Bara puzzel-RPG eller adventure-RPG likande. och som du sa så har du redan Zelda så det blir svårt. kanske Metroid Prime 3? Om du ändå vill ha något som man verkligen kan klassa rollspel så rekommenderar jag att du kollar på Gamecube fronten eftersom det fortfarande går att spela på Wii. Men om du har tid och vänta så kanske Fire Emblem: Radiant Dawn är något för dig? det släpps på Wii nån gång framöver och är ett Strategi-RPG. Jag finner föregångarna grymt kul eftersom det involverar mycket Storyline och Strategi, innehåller många RPG element som kraktärer som lvlar och använder vapen med mera, och att spelet fokuserar mer på att ha en instressant strategi front. Påminner lite om en annorlunda vertion av Final Fantasy i spelstilen. Det finns ett spel i serien till Gamecube om du vill ta min rekommendation om Gamecube spel, den heter Fire Emblem: Path of Radiance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.