Procastinatio Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 jag och min vän har en ny guild på guild wars och vi vill gärna ha lite mer members vi heter ``the norrahammars`` min vän har en lvl 20 som är: E/Me och heter T O X vilken lvl som helst på GW är välkommna vi har guild hall och cape va gärna aktiva så blir ni officer lättare och ni måste vara minst lvl 12 med en av gubbarna för att bli officer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 ni får gärna slänga in lite mer info, typ som: kurz/lux, allians, factions, members, gh(alltså vilka saker), forum, event och andra saker om den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 22 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 ni får gärna slänga in lite mer info, typ som: kurz/lux, allians, factions, members, gh(alltså vilka saker), forum, event och andra saker om den.tyvärr så har vi båda inte factions men vi samlar ihop pengar till det och vi har bara3officers och 1 member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 ah ok. jag joinar bara pro guilder :P stannar nog kvar i min gamla då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 §1.9 - Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg