Kai Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Tjena tjenare. Nu är det så att jag har fått ett problem, konstigt nog kan jag inte spara .txt/andra filer via Notepad,Wordpad osv. När jag klickar Arkiv>Spara/Spara som så får jag bara: --------------------------- WordPad --------------------------- Åtkomst till TXTFails.txt nekades. --------------------------- OK --------------------------- --------------------------- Anteckningar --------------------------- Filen TXTFails.txt kunde inte skapas. Kontrollera att sökväg och filnamn är riktiga. --------------------------- OK --------------------------- Är det någon säkerhets funktion eller nånting i Vista man ska inaktivera för kunna spara ett litet Text Dokument eller bara fixa någon Config i en .cfg etc? Aja, Får vänta på svar. Hoppas det blir nå bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.