Hoppa till innehåll

Guitar Hero 3 Släpps Idag:p

klister92

Rekommendera inlägg

Fick spelet idag!

Kan bara säg att det är en 5/5 precis som jag förväntade mig. Kan tyvär inte gemföra det åt er med andra GH spel eftersom detta är första jag spelar. Det ända jag ser negativt på med spelet är att jag hittintils inte har kunnat hitta någon Online Song Download tyvär, hoppades på att det skulle finnas.

Tycker att låt listorna är okej, inga av minna personliga top låtar är med men några andra sköna låtar från bla Distured, Slipnot, Metallica och Iron Maiden är med. Uppskattar det totalt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Fick spelet idag!

Kan bara säg att det är en 5/5 precis som jag förväntade mig. Kan tyvär inte gemföra det åt er med andra GH spel eftersom detta är första jag spelar. Det ända jag ser negativt på med spelet är att jag hittintils inte har kunnat hitta någon Online Song Download tyvär, hoppades på att det skulle finnas.

Tycker att låt listorna är okej, inga av minna personliga top låtar är med men några andra sköna låtar från bla Distured, Slipnot, Metallica och Iron Maiden är med. Uppskattar det totalt!

Håller med fast jag gillar inte slipknot.Dom har bl.a med Guns N roses.Man möter bossar som är artister.fast den sista bossen,Lou är en djävul :evil: Dom andra bossarna är Slash som är gitarrist i Guns N roses och Tom morello.(har aldrig hört talas om han.)Gillade många låtar som jag aldrig hört talas om fast nu tycker jag dom är bra.Guitar Hero III är svårare än tvåan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...