sassa12345 Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 säljer min lvl 3 gubbe med yellow party hat vill ha 50mill ska sluta rs och min kompis ville bara ha cash så jag säljer den så han kan få cash klar.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Kan du vara snäll och ta en ny bild?? och klipp inte bort något! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Luxaxix: Han scammade min gubbe... Fick tillbaka den men gearet var borta. Lita inte på han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag vill inte köpa... men kanske min kompis... Ska berätta det... han ska inte lyckas scamma igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Seriöst.. han har inte ens en yellow partyhat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Han visade en bild där han hade den, han är typ bannad så han kan inte lägga upp en ny bild!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sassa12345 Skrivet 23 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Seriöst.. han har inte ens en yellow partyhat.ska vi slå vad eller din lögnhals??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 (redigerat) Seriöst.. han har inte ens en yellow partyhat.ska vi slå vad eller din lögnhals??? EDIT: Redigerat 23 November 2007 av Odet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sassa12345 Skrivet 23 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Seriöst.. han har inte ens en yellow partyhat. ska vi slå vad eller din lögnhals??? Hm.. Du skickade just ett pm om att du har gruppsex och att jag har ruinerat ditt rykte. va!!!!! j*vla lögnare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Seriöst.. han har inte ens en yellow partyhat. ska vi slå vad eller din lögnhals??? Hm.. Du skickade just ett pm om att du har gruppsex och att jag har ruinerat ditt rykte. va!!!!! j*vla lögnare Nej, jag ljuger inte. Det är du. Orkar inte skriva här mer. C ya. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Fixa gärna fram en bätter bild där man ser din gubbe med osvidare. ;) Du kan lika gärna hitta bilden från google och försökt klipp & fix den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 (redigerat) Trada istället, för att undvika scammare... Redigerat 24 November 2007 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg